وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد
سرخط خبرها

محسن رضایی: دولت دنبال حل مشکل تورم با سیاست‌های درست مالی است| نباید در برابر تهدیدات دشمن عقب‌نشینی کرد

  • کد خبر: ۱۱۵۱۵۸
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
محسن رضایی: دولت دنبال حل مشکل تورم با سیاست‌های درست مالی است| نباید در برابر تهدیدات دشمن عقب‌نشینی کرد
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور رضایتمندی مردم را اولویت اساسی و راهبردی دانست و گفت: دولت دنبال حل مشکل تورم با سیاست‌های درست مالی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن رضایی در نشست مشترک اعضای کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار ملی، استانی و شهرستانی که با حضور وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: امروز نیازمند همت و تدبیر جمعی برای تداوم مسیر پرافتخار این نظام مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه مجموعه وزارت کشور همچون مجاهدی خستگی ناپذیر و ارزشی به‌صورت شبانه‌روز در تلاش و فعالیت است؛ ادامه داد:  باید آستین همت را برای خدمت رسانی به مردم عزیز کشور بالا بزنیم و نشان دهیم که کشور با وجود شرایط تحریمی دشمن قادر به پیشرفت همه جانبه است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اضافه کرد: ناکارآمدی‌های گذشته و استفاده نکردن از فرصت‌ها، وضعیت زندگی اقتصادی مردم را تنگ ساخته است که باید هر چه سریع‌تر با همت جمعی از این شرایط خارج شویم.

رضایی با بیان اینکه آرامش و رضایتمندی مردم عزیز ایران، اولویتی اساسی و راهبردی است؛ تصریح کرد: راه و مسیر غلبه بر دشمن در جلب اعتماد عمومی است. امروز کسب رضایتمندی مردم بزرگترین جهاد است و همگی باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی، ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن را عامل بزرگی برای موفقیت دانست و تاکید کرد: نباید در برابر تهدیدات دشمن عقب نشینی کرد بلکه باید با شهامت و بصیرت، از دل مقاومت فرصت سازی کنیم.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به تجربه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به روشنی نشان داد که از دل تهدیدات چه فرصت‌ها و دستاورد‌هایی می‌توان خلق کرد.

وی به ضرورت الگوگیری از دوران هشت سال دفاع مقدس در برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی کشور تاکید کرد و یادآور شد: امروز رئیس‌جمهور به دنبال ریل گذاری صحیح در اقتصاد کشور است و باید با به صحنه آوردن مردم بتوانیم موفقیت‌های بزرگ اقتصادی را در کشور رقم بزنیم.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به شعار"ما می‌توانیم"؛ گفت: تحقق این شعار در گرو خودباوری و فعال سازی همه ظرفیت‌های اقتصادی کشور است.

سند تحول اقتصادی دولت از دیگر محور‌های مورد اشاره رضایی در نشست امروز بود که گفت: این سند با استفاده از ظرفیت نخبگانی و اندیشکده‌ای کشور طراحی شده و باید با هم افزایی ظرفیت‌های داخلی کشور تحقق عملیاتی یابد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در بخش پایانی صحبت‌های خود بر ضرورت فعال سازی ظرفیت‌های استانی در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور تاکید کرد و ادامه داد: هر استانی دارای منابع و ظرفیت‌های خاص است و باید معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور با احصاء دقیق این ظرفیت‌ها بتوانند تولید و اشتغال را در استان فعال سازند.

رضایی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال برای تولید و اشتغال پیش بینی شده و استانداران سراسر کشور باید از این فرصت برای فعال‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی استفاده بهینه را داشته باشند.

وی، تورم را یکی از معضلات اقتصاد ایران طی پنج دهه اخیر نامید و گفت: یکی از تلاش‌های جدی دولت حل این چالش اقتصادی با سیاست‌های درست مالی است و باید در این خصوص همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به موضوع مهم سیاست خارجی همه جانبه و متوازن دولت سیزدهم هم اشاره کرد و افزود: نگاه دولت در حوزه سیاست خارجی فعال شدن همه ظرفیت‌ها به خصوص توسعه روابط با همسایگان و قدرت‌های بزرگ آسیایی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->